پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

۲۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


إن إیدئولجیة الدواعش نتیجة الفراغ القیادي للأمة فلمواجهة هذا الفکر الظلامي، تعریف الأمة بالقیادة الحکیمة للإمام الخمیني و الإمام الخامنه اي ضرورة ملحة 

ضرورة الیقظة و الحرکة في مواجهة مکائد و مؤامرات الأعداء یحتاج إلی التواصل و التعاون و رسم إستراتجیة مشترکة




التقیا الشیخ إبراهیم مصطفی البریدي  «الشاعر و الخطیب الأدیب و عضو اللجنة المرکزیة لتجمع علماء دین في لبنان»

 و الشیخ محمد ندیم الحمصي «العضو المؤسس لتجمع علماء دین لبنان و إمام جماعة مسجد الإحسان في بیروت» بآیة الله الشیخ عباس الکعبي في قم المقدسة و في محل رابطة مدرسی الحوزة العلمیة في قم المقدسة:


و تناول  سماحة الشیخ عباس الکعبي في هذا اللقاء من خلال حواره  موضوعات منها؛


اولا: ضرورة العمل علی صناعة الإنسان المقاوم الوحدوي و نشر ثقافة التقریب بین المذاهب الإسلامیة و تطویق الحصار الفکري علی الدواعش و التکفیریین و عزلهم عن جسد الأمة الإسلامیة


ثانیا: العمل المشترک علی إعادة بناء الأمة الإسلامیة و الحرکة نحو تحقیق الحضارة الإسلامیة 


ثالثا: ترکیز العمل و الجهود المکثفة في مواجهة المشروع الأمریکي الصهیوني في بث الفرقة و النفاق بین أبناء الأمة


 رابعا: إن إیدئولجیة الدواعش نتیجة الفراغ القیادي للأمة فلمواجهة هذا الفکر الظلامي، تعریف الأمة بالقیادة الحکیمة للإمام الخمیني و الإمام الخامنه اي ضرورة ملحة 

و بالنهایة ضرورة الیقظة و الحرکة في مواجهة مکائد و مؤامرات الأعداء یحتاج إلی التواصل و التعاون و رسم إستراتجیة مشترکة.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی، دو تن از اعضای شورای مرکزی اهل سنت تجمع علماء لبنان در شهر مقدس قم با آیة الله شیخ عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه دیدار کردند. 

شیخ محمد ندیم حمصی از اعضای موسس این شورا و امام جمعه مسجد  احسان در بیروت و شیخ مصطفی ابراهیم بریدی سخنران و ادیب و شاعر برجسته عضو شورای مرکزی علمای اهل سنت لبنان با آیة الله کعبی دیدار کردند.

آیة الله شیخ عباس کعبی در این دیدار بر موضوعات ذیل تاکید داشتند:

اولا: ضرورت تلاش برای ساخت انسان مقاوم وحدت گرا و نشر فرهنگ تقریب بین مذاهب و تنگ کردن حلقه فکری دواعش و جدا کردن آنان از بدنه امت اسلامی.


دوما:همکاری مشترک در جهت بازسازی امت اسلامی و حرکت در جهت تحقق تمدن اسلامی 


سوما: تلاش و تمرکز برای رویارویی با طرح آمریکایی صهیونیستی در جهت ایجاد تفرقه و نفاق در میان فرزندان امت اسلامی 


در نهایت اندیشه تاریک داعش ناشی از احساس خلأ رهبری در میان بخشی از امت اسلامی است و برای مقابله با این خلأ آشنا کردن آحاد امت اسلامی با مکتب فکری احیاگر امام راحل و رهبری برای امت اسلامی لازم است.



نماینده خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه بهائیت فرقه‌ای استعماری و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: مدارا، همراهی و تشجیع این فرقه‌ انحرافی حرکتی ضد مکتب و انقلاب است.

آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور فائزه هاشمی در جمع بهائیان، با تاکید براینکه بهائی‌ها فرقه ضاله و مضله هستند، گفت: این فرقه بدعت‌گذار است و جزو اهل بدعت حساب می‌شوند و در احکام دینی آمده که باید با «اهل بدع» تند برخورد کرد تا موجبات ایجاد فساد در اسلام فراهم نشود.

وی افزود: بهائیت فرقه‌ای استعماری است و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی است کمااینکه پایگاه مرکزی آنها در حیفای رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه نباید به فرقه‌های انحرافی میدان داده شود، تصریح کرد: فرقه‌های انحرافی مجرمان امنیتی هستند و نباید به مثابه یک مذهب با آنها برخورد شود.

آیت‌الله کعبی افزود: هر گونه مدارا، سازش، نرم‌خویی و همراهی و حتی تشویق و تشجیع این فرقه‌های انحرافی حرکت ضد مکتبی و ضد انقلابی است.

وی در پایان تاکید کرد: حضور در جلسه رهبران فرقه ضاله بهایی آن هم به بهانه آزادی یکی از نیروهای آنها از زندان نیز حرکتی ضد مکتبی و ضد انقلابی قلمداد می‌شود.


 به گزارش خبرگزاری فارس: آیة الله کعبی در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی خلاف واضح اصول کلی انقلاب و نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افشای واریز حقوق‌های نجومی برای برخی از مدیران دولتی گفت: پرداخت حقوق‌ها باید بر پایه عدالت باشد، زیرا اساس و فلسفه انقلاب اسلامی حرکت به سوی تحقق عدالت بوده است.  

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به افشای واریز حقوق‌های نجومی برای برخی از مدیران دولتی گفت: پرداخت حقوق‌ها باید بر پایه عدالت باشد چراکه اساس و فلسفه انقلاب اسلامی حرکت به سوی تحقق عدالت بوده است.

وی بیان کرد: اینکه در پرداخت حقوق برخی از مدیران رقم‌های نجومی دیده می‌شود موجب آشفتگی روانی کارکنان دولت می‌شود و از سوی دیگر فساد اداری را نیز تشدید می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا دولت قانون نظام پرداخت هماهنگ حقوق را به طور جدی‌تری دنبال کند، گفت: از سوی دیگر باید توسط نهادهای نظارتی همچون دیوان محاسبات و یا سازمان بازرسی کل کشور در برابر این قانون‌شکنی‌ها برخورد جدی صورت گیرد و تلاش شود تا حقوق از دست رفته بیت‌المال بازگردد.


آیت الله کعبی در گفت وگو با خبرگزاری رسا:


خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی های رییس آینده مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت بستن روزنه های امید بر دشمن از سوی رییس و اعضای خبرگان تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است.


آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان  در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری از ارکان مشروعیت، مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد مردم سالاری اسلامی و مهم ترین نهاد انقلابی نظام است.


وی افزود: حفظ، سلامت و تداوم انقلاب و سلامت مسیر انقلاب در صراط مستقیم الهی در گرو اقدام انقلابی مجلس خبرگان در لحظه های حساس و شرایط ویژه ای است که خبرگان باید در تعیین رهبری و مراقبت از تداوم صفات رهبری عمل کند.

خبرگان مجرای بیعت ملت وفادار با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولیت خبرگان مهم ترین مسؤولیت انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: طبیعی است که خبرگان با این حساسیت باید خبرگان انقلابی باشد، خبرگان مجرای بیعت ملت وفادار به آرمان های امام، شهدا و رهبری با نظام جمهوری اسلامی و مظهر وفاداری عزتمندانه، سرافرازانه، خردمندانه و شجاعانه ملت ایران به ولایت فقیه و رهبری عزیز انقلاب است

وی ادامه داد: انتظاری که ملت ایران دارند این است که مجلس خبرگان در طراز جایگاه رفیع خود از نظر اسلامی، مکتبی و انقلابی قرار گیرد، حضور مجتهدان متنفذ مردمی، با معنویت و حاضر در صحنه در صیانت، پاسداری و حراست از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی با انتخاب ملت، مجلس خبرگان را به الگویی ارزشمند در تبلور مردم سالاری اسلامی تبدیل کرده است.


آیت الله کعبی با بیان این که خبرگان با وزانت، مقبولیت و جایگاه بالای علمی و عملی سبب خشم دشمنان انقلاب اسلامی و مأیوس شدن نظام های استکباری و شیطانی شده است، ابراز داشت: وظیفه همه دستگاه های گوناگون نظام اسلامی پیمودن مسیر و راه روشنی است که اهداف بالای انقلاب اسلامی را محقق می کند.

خبرگان باید در طراز بالای پشتیبانی از ولایت فقیه و کمک به رهبری در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد

وی عنوان کرد: این مسیری که در گفتمان امام و رهبری و در گفتمان انقلاب اسلامی تبلور یافته و با فداکاری شهیدان، حانبازان و غافله شهدایی که امروز با عنوان مدافع حرم می آید، طراوت، شادی و صفا گرفته و انقلاب اسلامی را به عنوان موجودی زنده و با نشاط مطرح کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شاخصه های اصلی صراط مستقیم انقلاب عمل به وظیفه شرعی، اخلاص، شجاعت در اقدام، حکمت، تدبیر، صداقت، پاسداری از اصول انقلاب و ولایت فقیه و راه امام و رهبری است.

مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است


وی اضافه کرد: تلاش خبرگان برای پاسداری از اسلام و ارزش های اسلامی و معنویت بر پایه حکمت و عقلانیت و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، حل معضلات معیشتی مردم، حرکت به سوی پیشرفت علمی و افزایش اقتدار و استحکام درونی نظام اسلامی بر پایه علم، عدالت، معنویت و جایگاه رفیع مجلس خبرگان توقعات و انتظارات مردم را تا حدی بالا می برد که مجلس خبرگان باید در طراز بالای پشتیبانی از ولایت فقیه و کمک به رهبری در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و خدمت ملت باید ظهور و بروز پیدا کند که معنای انقلابی بودن مجلس خبرگان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی های رییس آینده مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت بستن روزنه های امید بر دشمن از سوی رییس و اعضای خبرگان تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیأت رییسه انقلابی است.

وی ادامه داد: در میان هیأت رییسه شاخص مجلس خبرگان انقلابی رییس انقلابی مجلس خبرگان است، رییس خبرگان باید یادآور علم، معنویت و قداست مرحوم آیت الله مشکینی و مرحوم آیت الله مهدی کنی و جایگاه والای حضرت آیت الله یزدی باشد.


خبرگان از مقام رفیع ولایت فقیه حراست و پاسداری می کند


آیت الله کعبی با بیان این که ریاست مجلس خبرگان باید از عمق انقلاب، ریشه های اصیل حوزوی و جایگاه والای معنوی توأم با حکمت و شجاعت برخوردار باشد، ابراز داشت: رییس خبرگان باید به گونه ای که باشد روزنه های امید را بر دشمنان ببندد.

وی عنوان کرد: رییس آینده مجلس خبرگان باید نماد این جمله حضرت امام خمینی(ره) باشد که مجلس خبرگان تقویت رهبری است، در مجلس خبرگان پنجم شخصیت های والا و ارزشمندی حضور دارند که یکی از شخصیت های شاخص با روحیه های بیان شده خواهد آمد و اقبال عمومی به سمت او خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان مجلس ولایت فقیه و مجلس دیدبان نظام اسلامی در تحقق اهداف مقدس نظام، استیفای حقوق ملت و خدمت به مردم است که سبب تقویت، حراست و پاسداری از مقام رفیع ولایت فقیه خواهد بود./1323/ت301

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی، نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیروزی تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم  كسب عنوان قهرماني تيم پرانگیزه وبا عزم واراده فوتبال استقلال خوزستان درمسابقات جام برتر کشور   ' لبخند شادی را برچهره رنجور خوزستانی های فداکار نشاند' ونشان داد که حماسه قهرمانی فوتبال در میدان دانش و ایمان وکارافرینی و اشتغال ورفع معضلات اجتماعی وتوسعه همه جانبه استان درمقایسه با استانهای دیگر با توجه به منابع طبیعی وانسانی واین همه استعداد سرشار جوانان ' قابل تکرار است' وخواستن توانستن است  همدلی وهمزبانی وغیرت خوزستانی وعزم واراده وتوزیع نقش وتقسیم شایسته   پست ها ونقش ها وصبروتحمل وامیدوتلاش  وکارتیمی هماهنک واعتماد به همدیگر وکار وتلاش درکنار هم واهتمام به جوانان وباز پروری توانمندیهای اجتماعی ' درس وشکر این پیروزی است 'اینجانب با تبریک این پیروزی مسرت بخش به هم استانیهای عزیز وکلیه فوتبال دوستان  وتشکر از کلیه بازیکنان قهرمان ومربی وسرمربی وعوامل ومدیران باشگاه استقلال خوزستان و هیات فوتبال استان   وارزوی موفقیت در بازیهای اسیائی وبا تکریم شهیدان وجانبازان قهرمان  از خداوند متعال مسالت می نمایم دل مردم عزیزمان رابا گشایش در زندگی ورفع گرفتاریها وتعجیل در فرج امام زمان عجل الله فرجه الشریف  شاد گرداند بمنه وکرمه الاقل عباس کعبی  نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم  بکل فخر واعتزاز ابارک لأهلنا الکرام وابنائنا الابطال تفوق نادي إستقلال خوزستان  وفوزه  بکآس بطولة كرة القدم علي صعيد البلاد في الجمهورية الاسلاميه المباركة ان تسجيل هذه الملحمة الرياضية خيرشاهد علي كفائة شبابنا في صناعة ملاحم اخري  في ميادين العلم والايمان والقضاء علي التمييز والحرمان والانتصار علي الجهل والفقر والتيه والضلال بالامل والعمل والصبر والهمة والوحدة والتكاتف والتعاون وتوزيع الادواروالاصرار علي صناعة الانتصار نتطلع الي مستقبل زاهر وحياة طيبة مباركة كريمة فبارك الله فيكم يا شبابنا الابطال ويا اهلنا الاوفياء والي المزيد من الانتصارات والتقدم في جميع المجالات  نسال الله التوفيق و التسديد وحسن العاقبة الاقل - عباس الكعبي مندوب اهالي خوزستان في مجلس خبراء القيادة


القی سماحة الشیخ الکعبي بمناسة إرتحال شیخ شعراء خوزستان الشیخ إبراهیم الدیراوي بیان تعزیة و تسلیة. إلیکم نص هذا بیان:



بسم الله الرحمن الرحیم  انا لله وانا الیه راجعون  لقد ارتحل ببالغ الحزن والأسي  الی رحمة الباري الخطيب الاديب والشاعر اللبيب المرحوم الشيخ ابراهيم الديراوي طاب ثراه بعد عمر حافل بالولاء والعطاء والموروث الثقافي الادبي الخالد شعرا ونثرا'  شخصيته الفذة انعكست في مراة صافية  بصوته الهادر وصرخته العالية واحاسيسه الشعرية واهاته الشجية وحنينه الي اهله وبلده ورموزه وتاريخه و وطنه وكذلك حضوره الفاعل في مهرجانات الحب والولاء والوفاء لاهل البيت عليهم السلام والجمهورية الاسلامية والقيادة الحكيمة للامام الخميني قدس سره والامام الخامنه اي حفظه الله ان شيخنا الراحل استحق بجدارة لقب شيخ شعراء خوزستان وبهذه المناسبة الاليمة اتقدم باحرايات العزاء والمواساه الي اهله وذويه وعشيرته و خاصته ومريديه وزملائه ورفقأء دربه شعرائنا الكرام واهلنا الاماجد  اهالي خوزستان خاصة اهالي المحمرة والفلاحية  وعبادان ونسال الله ان يتغمد فقيدنا ا لراحل برحمته الواسعة ويسكنه  فسيح جناته بحق محمد واله  الاقل - عباس الكعبي مندوب اهالي خورستان في مجلس خبراء القيادة  7 شعبان 1437  المصادف 25/ 2/ 1395

*جناب آقای دکتر #مازن #الشریف، استاد ادبیات عرب در دانشگاه سوسه #تونس، پژوهشگر در زمینه عرفان و عضوی هیات العلمای تونس روز پنج شنبه مورخ 1395/02/16 در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد

. *التقی الدکتور مازن #الشریف بسماحة #الشیخ #عباس #الکعبي في #قم المقدسة


در ابتدای این دیدار که به همت معاونت امور بین الملل جامعه مدرسین برگزار شد، حضرت آیت الله #کعبی با ابراز مسرت از دیدار با جناب آقای دکتر مازن الشریف ایشان را خطیب توانمند، کارشناسی زبده، اهل علمی با بصیرت توصیف کرده و فرمودند: محبت به #اهل _البیت نجات دهنده انسان در دنیا و آخرت است، این #محبت می‌تواند اساس حل مشکلات جهان #اسلام باشد و چالش‌های پیش رو با محبت به اهل بیت قابل حل است، استراتژیی که در #قرآن و در #سنت #اسلامی در مقابل دشمنان به آن اشاره شده است، تقویت بنیه نظامی و دفاعی در مقابل کفار است  و باید کشورهای اسلامی خود را تقویت کنند،  محبت به اهل بیت رذایل نفسانی انسان را از بین می‌برد و انسان را به مراحل بالاتر سوق می‌دهد. مدرسه اسلامی مدرسه محبت و رافت است. 

آیة الله کعبی : نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی و حضرت آیت الله #خامنه‌ای دیدی تقریبی به مذاهب اسلامی دارند، و انقلاب اسلامی هیچگاه به دنبال #شیعه‌ سازی هیچ منطقه‌ای از جهان نبوده است، و ما از برادران شیعه و اهل سنت خود در همه جا دفاع می‌کنیم.


این عضو #مجلس #خبرگان #رهبری افزود: نشر عقاید اسلامی با توجه به سیره حضرت رسول اکرم و ائمه اطهار باید بر اساس کار فرهنگی باشد، ما باید ابتدا قلب افراد را فتح نماییم، همچنین سیره و روش ائمه اطهار بر اساس اخلاص بوده، و نفس آنان مطیع امر الهی بوده است، متاسفانه بسیاری از اختلافات جهان اسلام  به علت پیروی از  هوای نفس است، و برخی از گرایش‌های اهل سنت مانند #وهابیت و #شیعه #لندنی با افراط و تفریط موجب از بین بردن وحدت امت اسلامی شده‌اند.


این استاد #حوزه و #دانشگاه فرمودند:  انسان بنده نفس است، انسان در صورتی به تعالی می‌رسد که بتواند بر هوای نفس خود غلبه پیدا کند، متاسفانه برخی از حکام سرسپرده و روشنفکران وابسته به #غرب خواهان از بین بردن ارزشهای اسلامی در جوامع خود هستند.  شیعه متعلق به ایران و یا دولت صفوی نبوده، بلکه دولت صفوی از لحاظ #فقهی مشروعیت نداشته است. باید توجه داشت که دشمنان اصلی امروز جهان اسلام آمریکا و اسرائیل هستند.


پ.ن: عکس از آرشیو. آیة الله کعبی مهمان همایش بین المللی حقوق در بیروت سال 92


🔶در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صورت می‌گیرد؛

جدیدترین کتاب آیت‌الله کعبی  ارائه می‌ گردد


توزیع ویژه کتاب “مبانی حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران” جدیدترین اثر آیت الله کعبی با موضوع شرح فقهی اصول اول تا هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز شد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گروه علمی کافه حقوق، این کتاب توسط سازمان بسیج حقوقدانان در ۲۶۳ صفحه و در هشت بخش شامل انقلاب همه پرسی و تشکیل جمهوری اسلامی، اهداف و راهکارهای دسترسی به آن‌ها، وظایف دولت جمهوری اسلامی، ابتنای نظام قانون گذاری بر شریعت اسلام، ولایت امر و امامت امت، مشارکت مردم در اداره امور کشور، شورا و مشورت، امر به معروف و نهی از منکر، به نگارش درآمده و در سال ۱۳۹۴ توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شده است.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب با  ۲۵ درصد تخفیف به غرفه انتشارات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) واقع در سالن ۱C، راهرو ۲، غرفه ۶۳ مراجعه نمایند. گفتنی است در این پژوهش تلاش شده تا از طریق بررسی اصول کلی عالی‌ترین سند حقوقی سیاسی کشور یعنی فصل اول قانون اساسی به تحلیل حقوق مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته شود. این مجموعه مستخرج از سلسله جلسات بحث آیت‌الله کعبی، در مقام شرح مبانی فقهی و کلامی اصول اول تا هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و به زودی سایر اصول فصل اول نیز در مجموعه مجزایی آماده سازی شده و به چاپ خواهد رسید.




پیاده روی بسیجیان لشکر 27 محمدرسول الله

همزمان با سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک ولایت و امامت و با یاد شهدای مدافع حرم صبح سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت دوهزار و هشتصد نفر از بسیجیان رزمندگان لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) تهران با عنوان حرم تا حرم مسیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) را تا کوه خضر نبی(ص) و سپس به سمت مسجد مقدس جمکران طی کرده و بعد از اقامه نماز ظهروعصر به امامت آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری به عزاداری پرداختند.