پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

*جناب آقای دکتر #مازن #الشریف، استاد ادبیات عرب در دانشگاه سوسه #تونس، پژوهشگر در زمینه عرفان و عضوی هیات العلمای تونس روز پنج شنبه مورخ 1395/02/16 در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد

. *التقی الدکتور مازن #الشریف بسماحة #الشیخ #عباس #الکعبي في #قم المقدسة


در ابتدای این دیدار که به همت معاونت امور بین الملل جامعه مدرسین برگزار شد، حضرت آیت الله #کعبی با ابراز مسرت از دیدار با جناب آقای دکتر مازن الشریف ایشان را خطیب توانمند، کارشناسی زبده، اهل علمی با بصیرت توصیف کرده و فرمودند: محبت به #اهل _البیت نجات دهنده انسان در دنیا و آخرت است، این #محبت می‌تواند اساس حل مشکلات جهان #اسلام باشد و چالش‌های پیش رو با محبت به اهل بیت قابل حل است، استراتژیی که در #قرآن و در #سنت #اسلامی در مقابل دشمنان به آن اشاره شده است، تقویت بنیه نظامی و دفاعی در مقابل کفار است  و باید کشورهای اسلامی خود را تقویت کنند،  محبت به اهل بیت رذایل نفسانی انسان را از بین می‌برد و انسان را به مراحل بالاتر سوق می‌دهد. مدرسه اسلامی مدرسه محبت و رافت است. 

آیة الله کعبی : نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی و حضرت آیت الله #خامنه‌ای دیدی تقریبی به مذاهب اسلامی دارند، و انقلاب اسلامی هیچگاه به دنبال #شیعه‌ سازی هیچ منطقه‌ای از جهان نبوده است، و ما از برادران شیعه و اهل سنت خود در همه جا دفاع می‌کنیم.


این عضو #مجلس #خبرگان #رهبری افزود: نشر عقاید اسلامی با توجه به سیره حضرت رسول اکرم و ائمه اطهار باید بر اساس کار فرهنگی باشد، ما باید ابتدا قلب افراد را فتح نماییم، همچنین سیره و روش ائمه اطهار بر اساس اخلاص بوده، و نفس آنان مطیع امر الهی بوده است، متاسفانه بسیاری از اختلافات جهان اسلام  به علت پیروی از  هوای نفس است، و برخی از گرایش‌های اهل سنت مانند #وهابیت و #شیعه #لندنی با افراط و تفریط موجب از بین بردن وحدت امت اسلامی شده‌اند.


این استاد #حوزه و #دانشگاه فرمودند:  انسان بنده نفس است، انسان در صورتی به تعالی می‌رسد که بتواند بر هوای نفس خود غلبه پیدا کند، متاسفانه برخی از حکام سرسپرده و روشنفکران وابسته به #غرب خواهان از بین بردن ارزشهای اسلامی در جوامع خود هستند.  شیعه متعلق به ایران و یا دولت صفوی نبوده، بلکه دولت صفوی از لحاظ #فقهی مشروعیت نداشته است. باید توجه داشت که دشمنان اصلی امروز جهان اسلام آمریکا و اسرائیل هستند.


پ.ن: عکس از آرشیو. آیة الله کعبی مهمان همایش بین المللی حقوق در بیروت سال 92

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی