پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

🔺 دیدار طلاب با رهبر معظم انقلاب، ترسیم نقشه راه و بیانیه ماموریت حوزه علمیه است

 

🔸 آیت‌الله عباس کعبی در مصاحبه‌ای، با اشاره به دیدار طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این دیدارها همواره الهام بخش، رهگشا، نشاط آور، امیدساز و حرکت بخش به حوزه‌های علمیه بوده و مسیر آینده را روشن می‌کند.

 

🔹 عضو جامعه مدرسین با بیان این که طبعاً در دیدار طلاب و فضلا با رهبر انقلاب ترسیم دوباره نقشه راه حوزه و بیانیه ماموریت حوزه و نسل جوان حوزه خواهد بود، این دیدار را دیداری پرخیر و برکت عنوان کرد.

 

🔸 وی با بیان این که در این دیدار اوج عشق و محبت و دلدادگی حوزه‌های علمیه به ویژه جوانان فاضل و انقلابی حوزوی با پیر و مراد خود به منصه ظهور خواهد رسید اظهار داشت: نسیمی از رحمت الهی و پنجره‌ای از نور خداوند در سایه این دیدار که از نعمت‌های بیکران خداوند است از افق دیدار ولایت و ولیّ و طلاب و فضلای حوزه، وزیدن خواهد گرفت و قطعاً این دیدار، دیدار پرخیر و برکتی خواهد شد.

 

ــــــــــــــــ

روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

🆔 @j_modarresin

🆔 https://eitaa.com/kaabi_ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی