پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بیانیه استاد معظم آیت الله کعبی در محکومیت اهانت به قرآن کریم

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

قال الله تعالی : يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (سورة الصف الايه 8)

ریشه جاهلیت پیچیده دوران معاصر، الحاد نظری و عملی و مناسبات زورمدارانه و غیر اخلاقی و ستمکارانه حاکم بر مدیریت نظام سلطه در عرصه بین الملل، مسخ هویت انسانی است.

 راه حل بحرانهای جهانی انسان معاصر، بازگشت به ایمان به آغاز و فرجام هستی بر اساس خدا باوری و نقشه راه انبیاء در تحقق حیات طیبه بر اساس توحید و عدل و کرامت انسان و رهبری الهی صالحان است.

 بشریت بر اساس حق خواهی و فطرت انسانی به راه حل های قران کریم نسبت به ضرورت شکل گیری تمدن انسانی و پایان تباهی و جنایت و مکر و فریب و انحطاط و جلوگیری از نابودی انسان خواهد رسید.

 به عنوان نمونه قران کریم دوگانه های علم وایمان، عقلانیت ومعنویت، بندگی خدا و کرامت انسان، آزادی و مسئولیت اجتماعی، عدالت و پیشرفت، مردمسالاری و ارزشهای اخلاقی را در کنار هم، به انسانها پیشنهاد می کند و این راه حل ها جای خود را در میان ملت های جویای حق و عدل باز می نماید.  

دولت ها هرگز نمی توانند دستگاه تولید حق برای بشر باشند. در غیر اینصورت حق ساخته و پرداخته آنان در خدمت آنان و ابزار فساد و قدرت آنان خواهد بود و تضمینی برای سوء استفاده سلطه طلبانه از حقوق بشر ادعایی وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال آزادی بیان امریکایی اروپایی صرفا با معیارهای دوگانه و در جهت اهداف استکباری است.

 در نمونه جدید آن قرآن سوزی با مجوز رسمی دولت سوئد، دستاویزی برای اسلام ستیزی و تنفر آفرینی و تجاوز به حقوق مذهبی و انسانی بیش از دوملیارد و نیم مسلمان در سرتاسر جهان شده است.

 البته امت اسلامی با محوریت ایمان به قرآن و آموزه های انسانی و الهام بخش آن و تعالیم خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلى الله عليه و آله و اتحاد و عزم و اراده قوی با این توطئه خطرناک و طراحان پشت پرده و حامیان اروپایی و صهیونیستی آن مقابله خواهند کرد.

 عکس العمل به هنگام و قاطع مراجع معظم تقلید و علما و نخبگان جهان اسلام و جلسه فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی و محکومیت یکپارچه دولت ها و ملت های مسلمان و تحرک فوق العاده و دیپلماسی فعال، نشان حساسیت و بیداری و عقلانیت وغیرت دینی امت اسلامی در سرتاسر جهان و قداست و نورانیت و عظمت قرآن کریم است.

 بی شک این فتنه و کینه بر علیه قرآن باعث گسترش بیشتر قرآن در میان انسانهای آزاده و جویای حق و عدل در سراسر جهان خواهد گردید. 

 انهم یکیدون کیدا واکید کیدا فمهل کافرین امهلهم رویدا ( سورة الطارق ١٥_ ١٧ ) 

۹/ ۴/ ۱۴۰۲

 الاقل_ عباس کعبی

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی