پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

 

بسم الله الرحمن الرحيم 

قال الله تعالى في محكم كتابه : 

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا لِيَجْزِيَ اللَّهُ الصَّادِقِينَ بِصِدْقِهِمْ وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ إِنْ شَاءَ أَوْ يَتُوبَ عَلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ كَانَ غَفُورًا رَحِيمًا (سورة الاحزاب ٢٤)

 شهادت سرباز رشید امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مجاهد بزرگ و فرمانده دلیر حزب الله، شهید "سید فواد علی شکر"( حاج سید محسن ) در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت را به ساحت قدسی حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالى فرجه الشريف حضرت صاحب الامر و زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و فرمانده کل قوای جبهه اسلام ناب محمدی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله و سایر مراجع عظام تقلید و رهبر مجاهد حزب الله حضرت آقای سید حسن نصر الله حفظه الله و رزمندگان دلیر محور مقاومت اسلامی در منطقه و آحاد امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم. این شهید عزیز فرمانده راهبردی و برنامه ای و عملیاتی است که در میدان مقاومت با فداکاری و تمام توان خود در نبرد دلیرانه حزب الله و تحقق پیروزی های درخشان و تولید اقتدار و ضربه های سنگین به دشمن صهیونیستی در راه آزادی قدس نقش درجه یک در کنار شهید عماد مغنیه و بعد از آن داشت. 

این شهید سرافراز و قهرمان بزرگ مقاومت در راه ازادی قدس رژیم صهیونیستی را در میدان های سخت مبارزه به استیصال کشاند و به آرزوی دیرینه اش رسید و به یاران شهیدش پیوست.

 بی شک این ترور ناجوانمردانه مقاومت را قوی تر و دشمن را ضعیف تر خواهد کرد و به حرکت در مسیر تحقق آرمان آزادی فلسطین و قدس شتاب خواهد بخشید واضمحلال رژیم پوشالی صهیونیستی را نزدیک تر می کند.  

بر عهد مقدس حضور در میدان جهاد فی سبیل الله برعلیه دشمنان اسلام و ولایت تا پیروزی یا شهادت ایستاده ایم.

از باریتعالی مسالت می نمائیم به همه ما توفیق کرامت نماید که با جلب توجهات خاصه حضرت ولی عصرعج باعزم واراده قوی تر در تداوم راه امام قدس سره وشهیدان والا مقام اسلام و این شهید عزیز سرافراز گام برداریم. 

همانگونه که حضرت امام سجاد علیه السلام می فرماید: 

القتل لنا عادة و كرامتنا الشهادة 

کشته شدن در راه خدا روش مجاهدان فی سبیل الله است و شهادت مزد آنان وکرامت و لطف الهی است.

 از خداوند متعال غفران و رضوان و رحمت واسعه الهي و علو درجات و شفاعت و لطف وکرم پیامبر و آل اطهر علیهم صلوات المصلین را برای این شهید سعید و صبرجمیل و اجر جزیل برای کلیه بازماندگان بویژه خانواده ایشان مسالت می نمایم.

 بمنه وکرمه

 انه سمیع مجیب 

حَمْداً نَسْعَدُ بِهِ فِی السُّعَدَاءِ مِنْ أَوْلِیائِهِ، وَ نَصِیرُ بِهِ فِی نَظْمِ الشُّهَدَاءِ بِسُیوفِ أَعْدَائِهِ، إِنَّهُ وَلِی حَمِید.

ولاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم 

وسيعلم الذين ظلموا اى منقلب ينقلبون ١٠/ ٥/ ۱۴۰۳

عباس کعبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی