پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

پیام تبریک آیت الله کعبی به سردار سلامی

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۲۶ ب.ظ

  آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و  نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی، انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن این پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر عزیز سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (دامت توفیقاته) 

 سلام علیکم 

   انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

 توانمندیها، اقتدار، حکمت، بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، اشراف عالی برقلمرو و ابعاد ماموریت، آینده نگری، همت عالی، تجربه های طولانی و نیز تسلط بر معارف دینی و قرآنی و روحیه خدمت رسانی جنابعالی که به طور ویژه از نزدیک شاهد آن در سیل خوزستان بودم، نویدبخش ارتقاء، رشد و تعالی و اقتدار سپاه پاسداران و آمادگی های بیشتر و بهتر در پیشگامی در عرصه صیانت از انقلاب اسلامی خواهد بود. 

بی شک تقویت همکاری متقابل روحانیت و حوزه های علمیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آموزه های اسلام و انقلاب  و توجه به توصیه ها و نصایح علمای دین در تقویت ارزشهای دینی و انقلابی بیش از پیش مؤثر است.

 از خداوند متعال توفیقات روز افزون حضرتعالی در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالى فرجه و در پرتو هدایت های ولی فقیه امام خامنه ای دام ظله الوارف در ایجاد بسترهای لازم برای خودسازی و جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی و ایفای نقش ویژه جوانان در تحقق گام دوم انقلاب، مسألت می نمایم.


الاقل ـ عباس کعبی

۲/ ۲/ ۱۳۹۸ برابر با ۱۶ شعبان المعظم ۱۴۴۰ هق


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی