پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

 

 

"إعداد" یعنی آمادگی؛ کسب  آمادگی روحی و روانی برای نحوه مقابله با  تحولات درونی در اتصال به خدا و توجه به اسماء و صفات الهی متناسب با هر حالت.
 ياد خدا، نام خدا، راه خدا و اعتماد به خدا روح‌افزا و آرامش بخش است. پس دل به خدا بسپازیم و خدایی زندگی کنیم و از خود با اتصال به خدا و بندگی خدا  که اوج آن نماز اول وقت است در برابر چرخ روزگار صیانت کنیم.
چه در خوشی و ناخوشی  و گناه و اطاعت، مصیبت و فقر و تنگایی و حوادث ناگوار و قضا و قدر و دشمنی ها و دوستی ها
۱_ در سختی ها ی هولناک و بحرانها فقط فقط فقط خدا. به هیچ کس دل نبندیم البته توسل به اهل بیت علیهم السلام راه توحید است  بگوییم لا اله الا الله
۲_ در اشتغالات ذهنی وخواسته ها و نگرانیها بگوییم هرچه خدا بخواهد "ماشاء الله".  "هر چه خسرو کند شیرین بود"
۳_ در دستاوردها وافتخارات وداشته ها و توانمندیها و استعدادها و ابتکارها: اولا آنها را نعمت خدا و هدیه خدا بدانیم ثانیا به خود بگوییم خداوند تفضل کرد وثنا و حمد الهی را به جا بیاوریم الحمد لله
۴_ در حالت راحتی و رفاه و آرامش از خداوند سپاسگزار باشیم که اگر لطف خدا نبود. گرفتار می شدیم الشکر لله
۵_ در امور شگفت انگیز آفرینش و رویدادهای بهت انگیز غیر قابل انتظار، خداوند را منزه بدانیم از هر کاستی و به نظام احسن الهی توجه کنیم "سبحان الله"
۶_ در عبور از خطوط قرمز شرع بلافاصله جبران کنیم و نواقص و تقصیرها را برطرف کنیم "استغفر الله"
۷_ در مصیبت از دست دادن عزیزان توجه کنیم جهان هستی و آفرینش انسان ملک خدا است و در حرکت درونی و بیرونی در همه ابعاد و تدریجی و با حساب و کتاب و حرکت فیزیکی و متافیزیکی به سمت وسوی خداست. چه بخواهیم چه نخواهیم چه بدانیم و چه ندانیم چه غافل باشیم چه هشیار، نهاد جهان و انسان هستی از اویی و به سوی اویی دارد. "انا لله وانا الیه راجعون"
۸_ در تگنایی ها وتنهایی ها وفشارها و ناملایمتی ها و گرفتاریهایِ زندگی بدانیم خدا با ماست ما هم با خدا باشیم "حسبي الله"
۹_ در تدبیر وطراحی سرنوشت مان و تصمیمی که خدا برایمان گرفته است هرچه باشد به خدا اعتماد کنیم و رضایت از زندگی داشته باشیم "توکلت علی الله"
۱۰_ در مقابله با مکر وفریب  وکید شیاطین ودشمنان دین و دنیامان و در مواجهه با قدرت های پوشالی مادی به قدرت حقیقی خدا متصل شویم و چنگ بزنیم "اعتصمت بالله"
۱۱_ در هر موفقیت در انجام وظیفه و ماموریت و عمل به تکلیف شرعی بدانیم در سایه قدرت خدا انجام دادیم و بگوییم "لا حول ولاقوة الا بالله العلي العظيم"
١٢_ در هر شكست و سرپیچی وتمرد ونافرمانی خدا را حاضر و ناظر بدانیم که در برابر خدا ناتوانیم و با توانمندیهای که خدا به ما داده که باید در مسیر درست حرکت کنیم گناه کرده ایم چرا نمک خدا را بخوریم ونمک دان بشکنیم لا حول ولاقوة الا بالله العلي العظيم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی