پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

آیت الله کعبی در تبریک روز خبرنگار:
نام خبرنگاران در کنار نام مصلحان بزرگ اجتماعی می درخشد.

بسم الله الرحمن الرحیم 
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا (٧٠)يُصْلِحْ لَكُمْ أَعْمَالَكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ فَازَ فَوْزًا عَظِيمًا ( الاحزاب ٧١)إِ

۱۷ مرداد ماه به مناسبت سالروز خبرنگار شهید صارمی روز خبرنگار نام گذاری شده است. این روز را به کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض می نمایم.  
روز خبرنگار  امسال همزمان با ایام کاروان عزت و آزادی عاشورائیان به رهبری حضرت امام علی بن الحسین زین العابدین علیه السلام و زینب کبری سلام الله علیها است. 

 اگر نقش  حضرت زینب و امام  سجاد در  خبرنگاری مجاهدانه و فداکارانه عاشورا  نبود  نهضت  حسینی ، جاودانه نمی شد. 
سلام و صلوات خدا و فرشتگان و اولیای الهی بر خبرنگاران شاهد و شهیدی که  با الهام از پیام آوران عاشورا با  قلم و زبانشان و با  ثبت لحظه های تاریخی دفاع مقدس و دفاع از حرم  و لحظه نگاری فداکاریهای دوران سیل و زلزله و کرونا و مواسات مومنانه و تولید اقتدار و امنیت و کارآمدی و خدمت جهادی صادقانه  و حضور در  میادین ایثار و شهادت، هویت حسینی ملت ایران را با برجستگی ویژه هنرمندانه به نمایش گذاشتند.
  امروز رسالت خبرنگاران، جهاد تبیین   و تعمیق ایمان و امیدآفرینی و الهام بخشی و تقویت عزم و اراده  ملت و ساخت افکار عمومی بر مدار حق و فطرت و مقابله با جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمنان و تولید هوشمندانه  قدرت نرم رسانه ای است. 

 مسئولیت  خبرنگاران در مشارکت حداکثری  در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ و مقابله با غول رسانه ای مکر و فریب و تزویر و دروغ پردازی دشمنان بسیار سنگین و خطیر است. 
 هم ملت بصیر و انقلابی و هم  مدیران ومسئولان،  قدردان  مجاهدان عرصه  رسانه ها و خبر هستند. 
خبرنگاران زبان گویای ملت و در کنار مردم هستند و انتقال دهنده بیم ها و امیدها و بشارت ها و انذارها و هشدارها و آسیب ها و چالش ها و تهدیدها و فرصت ها هستند. خبرنگار متعهد انقلابی با مهارت به  بازگو نمودن  حقایق توام با آزاد اندیشی می پردازد  و در خط ولایت با  فراست  و تقوی، وحدت واقتدار و منافع ملی  را تقویت می کند و با  پرهیز از خط تفرقه و فتنه و ایجاد یأس و 
ناامیدی و سستی، آگاهی بخش و بصیرت آفرین و حرکت بخش جامعه به سمت قله های شکوفایی و رشد و تعالی مادی و معنوی و تمدن سازی ست.  
نام خبرنگاران در کنار نام مصلحان بزرگ اجتماعی می درخشد.
 از خداوند متعال مسألت می نمایم ما را قدردان  نعمت بزرگ بیان و بنان اهل قلم وخبر قرار دهد. والله ولی التوفیق . 
۱۷/ ۵/ ۱۴۰۲ 
الاقل _ عباس کعبی 
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

https://eitaa.com/kaabi_ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی