پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

قال الإمامُ الكاظمُ عليه السلام : إذا ماتَ المؤمنُ، ثُلِمَ في الإسلامِ ثُلمَةٌ لا يَسُدُّها شيءٌ ؛ لأنّ المؤمنينَ الفُقَهاءَ حُصونُ الإسلامِ كَحِصنِ سُورِ المَدينةِ لَها .
 ارتحال عالم مجاهد و انقلابی مرحوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی اختری رضوان الله تعالی علیه، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری باعث تاسف و تالم فراوان گردید.
آن فقید سعید عمر با برکت خویش را درتبلیغ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و جهاد و مبارزه  در مسیر آرمانهای امام راحل قدس سره و شهدا و در خط ولایت و تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و  هدایت و خدمت به مردم  سپری نمود.
 عاش سعیدا و مات حمیدا.  
این مصیبت اندوهبار را به حضرت بقیة الله الأعظم صاحب الامر و الزمان  عجل الله تعالى فرجه و رهبر معظم انقلاب إسلامي و ساير مراجع  بزرگوار تقلید و حوزه های علمیه و اعضای مجلس خبرگان رهبری و ملت ایران ومردم استان تهران و سمنان و ارادتمندان و بویژه خانواده و اخوی  ایشان برادر مجاهد و انقلابی عالم بزرگوار حجة الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد حسن اختری دام مجده  تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای کلیه داغدیدگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحوم مغفرت و رضوان و رحمت واسعه الهی و شفاعت و کرامت اولیای اطهر محمد وال محمد را مسآلت می نمایم.
 بمنه و کرمه
 ۹/ ۸/ ۱۴۰۱
قم مقدس _ عباس کعبی

@kaabi_ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی