پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بیانیه تسلیت آیت الله کعبی در پی سانحه ی تاسف بار تصادف محور کمربندی شوشتر خوزستان

 

بسم الله الرحمن الرحيم 

 *انالله وانااليه راجعون* 

باکمال تاسف و تاثر خبر سانحه تصادف محور کمربندی شوشتر را شنیدم و بسیار متاثر شدم .

متاسفانه در پی این حادثه تلخ و جانسوز ۱۶ نفر از عزیزان زحمتکش اهل شهر شرافت جان به جان آفرین تسلیم و عده ای نیز مجروح شده اند.

 این مصیبت بزرگ و غم بار را به خانواده های داغدار حادثه تصادف و مردم شریف و غیور بختیاری شهر شرافت و شهرستان دینمدار شوشتر و مردم ولایت مدار و شهیدپرور خوزستان تسلیت عرض نموده.

از خداوند سبحان صبر و شکیبایی و اجر جزیل برای بازماندگان مسآلت دارم.

 در شروع ماه صفرالمظفر، ماه اسرای ال الله است، مغفرت و رحمت واسعه و رضوان الهی وحشر با رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای درگذشتگان و شفای عاجل برای مجروحین حادثه را خواهانم.

 بی شک این کارگران زحمتکش مزارع کشاورزی مصداق روایت امام صادق علیه السلام هستند که می فرماید: ( الکاد علی عیاله كالمجاهد في سبيل الله كسى كه خود را براى (تحصيل روزى) خانواده‌اش به رنج بيفكند، همانند جهادگر در راه خداست. ) . 

انتظار ان است که مسئولین و دست اندر کاران ضمن تسریع در رسیدگی عاجل به امور حادثه دیدگان و اهتمام ویژه به استیفای حقوق متوفیان و با مشارکت فعال در مراسم باعث التیام خاطر خانواده های داغدار باشند.

 به طور قطع مردم قدر شناس همچون همیشه، حماسه ای دیگر در مواسات مومنانه و همدردی و در برگزاری مراسم و تشییع با شکوه رقم خواهند زد. ولاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم 

سه شنبه ٨/ ٦/ ١٤٠١  

 **الاقل_ عباس کعبی* 

 *نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری**

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی