پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

آیت الله کعبی: ضرورت جهاد شهری

سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۵۷ ب.ظ

دیدار شهردار اهواز با آیت الله کعبی در مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام/ آیت الله کعبی: ضرورت جهاد خدمت شهری

یکشنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۱ شهردار اهواز در دومین شب از ماه محرم ضمن شرکت در سوگواری و روضه امام حسین علیه السلام با آیت الله کعبی دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار محترم و هیئت همراه ضمن توضیح مشکلات حاد و برخی از گره های مدیریتی توضیحاتی در مورد موانع خدمت رسانی و برخی از چالش های کلان دادند.

آیت الله کعبی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات فرمودند:  برای بهرهمندی از ظرفیتهای ملی در خدمت به شهروندان کلانشهر اهواز در کنار مسئولان استان با هم افزایی و بسیج امکانات ملی و محلی باید خدمت همه جانبه ای را انجام دهیم. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در مورد عملکرد شورای شهر و شهرداری قضاوت نمی کنم اما در افکار عمومی نارضایتی وجود دارد.  اقناع افکار عمومی مهم است و جلب رضایت عمومی با *جهاد خدمت شهری* فراهم می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی