پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

____________________________________________________________

دولت آیت الله رییسی، شبانه روزی در حال کار است و دولت مصمم است اقتصاد قوی درست کند و اقتصاد قوی به عنوان زیر ساخت پیشرفت و عدالت قابل تحقق است. البته سوداگران میدان فساد اقتصادی و سوء استفاده از این شرایطِ پیش آمده کشور تلاش می کنند از این وضعیت اصلاحات اقتصادی، سوء استفاده کنند.

__________________________________________________________

 

آیت الله کعبی صبح امروز در ستاد نیروی انتظامی استان خوزستان حضور یافت و در جمع درجه داران و سربازان این نیروی مقدس سخنرانی نمود.

ایشان ضمن تسلیت ایام محرم الحرام حسینی فرمودند:

امروز نظام مردم سالاری اسلامی بر پایه ی مکتب حسینی عرصه را بر جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل از لحاظ نرم افزاری و اقتدار مکتبی، تنگ کرده است.
به خلاف تبلیغات رسانه ای و جنگ رسانه ای و جنگ روانی، دشمن  در همه ی میادین، از جمهوری اسلامی شکست خورده است و فقط خودشان را قوی نشان می دهند.

ما در همه ی عرصه ها در وضعیت هجوم به سر می بریم نه در وضعیت دفاع.

در میدان باورها و ارزشها در بحث حجاب و عفاف ما از غرب و آمریکا مطالبه گریم؛ *علت تلاش دشمن و دامن زدنش به ابتذال و بی عفتی و جنگ نرم و شلوغ کردن فضای مجازی و جرائم سازمان یافته بر علیه دین و اخلاق مردم، این است که در سطح جهان الگوی آنها زیر سوال رفته است* و اسلام حجاب را به عنوان الگو برای زنان مقتدر و دانشمند و مومن و عفیف و تاثیرگذار در میدان سیاسی و اجتماعی معرفی کرده است.

در اقتصاد هر چند گرفتار بیماری ناشی از کم کاری ها هستیم اما دولت آیت الله رییسی در همین مدت، کارهای خوبی انجام داده داست و رشد اقتصادی صورت گرفته است و البته این رشد تورم زاست اما دولت در حال تلاش برای کنترل است و زیرساختهای کشور نیاز به رشد اقتصادی دارد.

دولت شبانه روزی درحال کار است و دولت مصمم است اقتصاد را تقویت و مشکل معیشتی  را حل کند و اقتصاد قوی به عنوان زیر ساخت پیشرفت و عدالت قابل تحقق است. البته سوداگران میدان فساد اقتصادی و سوء استفاده از این شرایطِ پیش آمده کشور تلاش می کنند از این وضعیت اصلاحات اقتصادی، سوء استفاده کنند.

گردبادی که به مدت یک ساعت در اهواز اتفاق افتاد چهره ی واقعی بعضی  را نشان داد؛ آنها که به جای رحم به هم در خط سوء استفاده بودند‌. آن هم در چنین شرایط بدی. سوداگران اقتصادی مثل همین افراد هستند. سوداگران اقتصادی خطرشان برای جامعه کمتر از سوداگران مرگ نیست.
موقعیت و منزلت برتر و اصلی ملت ایران دین و اخلاق است و دین و اخلاق زیرساخت پیشرفت است در این چند سال حقیقتا جهش وتحول و پیشرفت پایه ای تحقق یافته است و پشتوانه ی ما مکتب حسینی است و ما میتوانیم این مسیر را تا رسیدن به قله ها ادامه دهیم. راهش این است که از ظرفیت های مردم استفاده کنیم.

انقلاب اسلامی هم مردم را به میدان آورد و هم بر اساس ارزشها می خواهد در میدان نگه دارد.
اگر بخواهیم با حرکت ملت ایران از مکتب عاشورا الهام بگیریم باید بگوییم: مکتب عاشورا، مکتب خارج کردن ملت ها از تباهی و سیاهی و تاریکی و فساد به نور و هدایت و نجات و روشنایی و سعادت است.

کلید مکتب عاشورا ولایت محمد و آل محمد است هرکه وصل شد به ولایت از تاریکی نجات پیدا میکند.

ولایت روح اسلام ناب محمدی است.
عظمت عاشورا به این بر می گردد که طاغوت تلاش کرد نظام ولایت رسول الله را تبدیل کند به پادشاهی مطلقه ی معاویه و از دل آن یزید جنایتکار و شرابخوار و فاسق و سفیه و بی خرد را حاکم دولت های اسلامی کند  و روی منبر رسول الله بنشاند. در این شرایط بود که ولی خدا به سمت شهادت رفت.

باید هوشمندانه در مقابله با شیطان آمریکایی و معاندان داخلی بایستیم ودر مقابله باقدرت نمایی پوشالی انان با  نرم افزار مکتب حسینی هجوم کنیم  وبه تاریکی وفساد و تباهی و پلیدی بتازیم . باید پرسید چه بسترهایی  فراهم شد تا  یزید پلید وطاغوت پنجاه سال بعداز ولایت رسول الله ص  به  سلطنت رسید ؟ چه عواملی باعث شد ؟
۱_ انحراف از ولایت. ۲_ منافع شخصی. ۳_ حب دنیا. ۴- بی بصیرتی   و جهل. ۵_سوء استفاده ی خواص و چرخه ی باطل ثروت و قدرت.۶_ تهدید و تطمیع و تزویر: اینها مثلث سه گانه ی تبلیغات معاویه بود و امروز این مثلث سه گانه ی امپراطوری رسانه ای غربی ست.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی