پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

 

______________________________________________

دیدار و گفت و گو حقوق دان مسیحی کشور برزیل، استاد دکتر ادسون عبدالله (Professor Edson Abdala)از دانشگاه پوک شهر کوریتیبا (PUC CURITIBA)‌با ایت الله کعبی در شهر مقدس قم.

______________________________________________

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله کعبی، استاد دکتر ادسون عبدالله Professor Edson Abdala از دانشگاه پوک شهر کوریتیبا PUC CURITIBA

عصر دیروز با ایت الله کعبی در شهر مقدس قم دیدار و کفت و گو کرد. در این دیدار ایت الله کعبی با اشاره به تبیین نظام حقوقی اسلام در عرصه ی بین الملل و نقد مکتبهای حقوقی معاصر اظهار داشت: وظیفه ی حقوقدانان مستقل و غیر وابسته به نظام استکبار تاسیس انجمن حقوق بین الملل و تدوین نظام روابط بین الملل بر پایه ی عدل و صلح و دفاع از مظلومان است.

همچنین، ایشان با تبیین خطر آمریکا و صهیونیسم بین الملل برای بشریت، ضرورت مقاومت حقوقی در مقابله با شیطان بزرگ را تاکید کردند.

دکتر ادسون عبدالله با تایید سخنان ایت الله کعبی و ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: این گفت و گو را تبدیل به یک مقاله خواهم کرد و با حقوقدانان آمریکای لاتین در میان خواهم گذاشت.

وی افزود این‌گفت و گو آغازگر یک سیر فکری و علمی برای من بود که میتواند پایه و مبنای حرکت علمی گسترده در آمریکای لاتین باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی