پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

 

 

*مبارزه هر مسلمان حتی به اندازه یک سطل آب*
گزیده سخنرانی آیت الله کعبی در هفتمین همایش شباب المقاومة _ قم دارالشفاء ٢٤/ ٦/ ١٣٩٩
      
    بسم الله الرحمن الرحیم

*راهبرد نابودی اسرائیل و الزامات آن و خیانت بزرگ حکام مزدور منطقه*

💠 رژیم صهیونیستی از بدو اشغال فلسطین بر پایه جنایت و وحشت و ترور و تجاوز و غارتگری و جنگ افروزی شکل گرفت و راهبرد اصلیشان در تداوم اشغال را بر تسلیم کشورهای عربی و ایجاد یاس و نا امیدی در میان ملت ها برای آزادی قدس و فلسطین بنا کرد. 
💠 با پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل سفارت اسرائیل به سفارت فلسطین و اعلام روز قدس توسط امام و حمایت همه جانبه دولت و ملت ایران از آرمان آزادی قدس و فلسطین، نور امید برای زوال این غده سرطانی در میان امت اسلامی شعله ور گردید. 
💠 راهبرد اصلی نابودی اسرائیل؛ راهبرد الهی و نورانی و الهام بخش و ساده و روشن و بنیادی و هوشمندانه و اجرایی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی است..
 💠 امام راحل در دیدار با وزیر خارجه سوریه در ۲۵/ ۵/ ۱۳۵۸ فرمودند: (*اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد* ) *راهبرد غرق اسرائیل با سطل اب هر مسلمان* راهبرد قیام لله امت اسلامی و تبدیل ضعف به قدرت و تبدیل تهدید به فرصت در مقابله با رژیم صهیونیستی است. 
💠 اینک رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر نا امن است و از مقاومت اسلامی وحشت دارد و معادله رعب و توازن قدرت بازدارنده توسط محور مقاومت برای زوال رژیم صهیونیستی شکل گرفته است. مقاومت همزمان در چند جبهه توان ضربه به رژیم صهیونیستی را دارد و رژیم صهیونیستی بیش از هر موقعیت دیگر ضعیف تر و مفلوک تر و رو به زوال است. 
💠 بسیج ظرفیت های امت اسلامی برعلیه رژیم صهیونیستی ماموریت ویژه جوانان مقاومت اسلامی است و راه مقابله راهبردی با خیانت قرن و راه خنثی کردن توطئه های امریکا واسرائیل مقابله با تحريف حقايق و تلاش روز افزون برای وحدت و تحکیم برادری و بيداري و تجمیع امت بر محور عداوت با اعداء خدا و امت، امریکا و رژیم صهیونیستی است. 
💠 الزامات و پیش زمینه های تحقق راهبرد نابودي اسرائيل
 ١_ ايمان به قدرت خدا و نصرت الهي
 ٢_ تقویت همت و عزم واراده امت اسلامی بر پایه مکتب عاشوراء و رهبري الهي ولي فقيه با الگوی شهید سلیمانی و زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت طلبی 
۳_ شکل گیری و تداوم نهضت تبیین وجوب نابودی اسرائیل به مثابه اهم تکالیف امت اسلامی به عنوان جهاد دفاعی 
۴_ تقويت جبهه جهاني مقاومت در مقابله با امريكا و صهيونيسم بين الملل 
۵_ افزايش اقتدار و توانمنديهاي دفاعي و تهاجمي جبهه مقاومت و *انتقال از مرحله صبر استراتژیک به مرحله تنبيه و تحقير و وارد كردن ضربه فلج کننده به رژیم صهیونیستی*
 ۶_ رصد و پایش و هوشیاری و اقدام به هنگام در مواجهه با توطئه های امریکا و صهیونیست ها
۷_ اتحاد و هم افزایی و هماهنگی و استحکام درونی کشورها و ملت های محور مقاومت در همه ابعاد سیاسی و همکاریهای اقتصادی جهت عبور از تحریم ها و مقابله با امپرطوری رسانه ای دشمنان بویژه در فضای مجازی و پرهیز از هرگونه نزاع و کشمکش و تفرقه داخلی
 ۸_ توجه به اینکه اولویت شماره یک مسائل امت اسلامی آزادی قدس و فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است .
 *نباید با فریب دشمن جبهه مقاومت مشغول مسائل فرعی ودرجه چندم گردد.*
۹_ بسیج ظرفیت های ملت های منطقه و امت اسلامی برای مقابله با طرح خیانت قرن و خیانت به آرمان فلسطین و مقابله با توطئه ذلت بار باز کردن پای نظامیان صهیونیست اشغالگر به ابهای گرم خلیج فارس توسط رژیم امارات وبحرین
۱۰_ اخراج نيروهاي نظامي امريكا از منطقه غرب اسیا 
۱۱_ بصیرت افزایی دربرابر جريان تسليم و غربگرا و جریان نفوذ و تحریف
 ۱۲_ مقابله با توطئه های حکام و مزدوران منطقه بویژه ال سعود و ال نهیان و ال خلیفه در خیانت به ارمان فلسطین و قدس . 
حکام مرتجع و مزدور منطقه ماهیت خیانتکارانه خود را اشکار کردند و صف آرایی و دشمنی علنی با جبهه مقاومت و دوستی و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی را بر ملا کردند و به طور قطع سخت پشیمان خواهند شد. 
سرنوشت کمپ دیوید و انورسادات خائن در انتظار خائنان به اسلام و امت اسلامی و به ارمان فلسطین است .
💠 ما این خائنان را در جنایتهای اسرائیلی های کودک کش شریک می دانیم و البته فرایند زوال تدریجی و فرسایش رژیم صهیونیستی با روشن شدن بیشتر و بهتر صف آرایی جبهه مقاومت و اسلام ناب بر علیه جبهه استکبار و شرک ونفاق شتاب بیشتری خواهد گرفت. 
💠 مثلث شوم غربی عبری و عربی  کانون فساد و جنایت و فتنه و نا امنی و توطئه و چپاول و غارت ثروت ملتهای منطقه هستند. 
💠 خوی امریکائیها و صهیونیستها خودخواهی و برتری طلبی و عهد شکنی و غارتگری است. گاوهای شیر ده سعودی و اماراتی و بحرینی در مسابقه خیانت به قدس و فلسطین در ستاد انتخاباتی ترامپ فعال شده اند و بیش از گذشته منفور ملتهای خود و فلسطینیان و امت اسلامی و تمامی آزادیخواهان شده اند.
 💠 به تجربه ثابت شده است که مزد خیانت توسط امریکائیها و صهیونیست ها رها کردن مزدوران 
هنگام تعارض منافع است و در هنگام سقوط و انتقام ملتها آنان را تنها خواهند گذاشت و چاره ای جز پناه آوردن به نظام مقتدر جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت خود نخواهند داشت. 
 💠 جمهوری اسلامی نسبت به راهبرد ناامن کردن غرب آسیا و منطقه خلیج فارس و تسلط بر نفت و ابراههای آزاد بین المللی توسط امریکا و رژیم صهیونیستی اعلام خطر جدی به حکام مرتجع و مزدور منطقه می دهد و هرگز در برابر این توطئه خطرناک بی تفاوت نخواهد بود. 

 والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی