پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

تقدیر و تشکر از جامعه سلامت کشور

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ق.ظ

آیت الله عباس کعبی:

اینجانب نیز به تأسی از ملت قدرشناس ایران اسلامی و رهبری عزیزمان و مراجع بزرگوار تقلید  و بزرگان روحانیت و حوزه های علمیه، بار دیگر مراتب تقدیر و تشکر فراوان خویش را به جامعه سلامت کشور و استان خوزستان، اعم از پزشکان وپرستاران و مدیران و کارکنان محترم تقدیم و برای موفقیت بیش از پیش عزیزانمان در تامین سلامت کشور دعا می‌کنم.

آیت الله کعبی، طی پیامی از جامعه سلامت کشور و استان خوزستان بابت مجاهدت خود در برهه کنونی مواجهه با ویروس کرونا تقدیر به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم»

قال الله تعالی •{قُلْ لَنْ يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا ۚ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ}• آیه ۵۱ توبه.

شیوع بی‌سابقه ویروس کرونا چند هفته است که جهان و ایران را درگیر کرده است. متاسفانه مردم بیش از ۵۰ کشور جهان بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، در سطح کم و زیاد، مبتلا شده اند. *در جمهوری اسلامی با بسیج ملی مبارزه با کرونا، دولت و ملت ایران، عزم راسخ بر مهار و شکست کرونا دارند.*
 در این مبارزه، جامعه سلامت، اعم از پزشکان وپرستاران ومدیران وکارکنان وزارت بهداشت و آموزش و درمان و علوم پزشکی در خط اول این مبارزه مقدس و حیاتی برای تامین سلامت و جان مردم هستند. *صحنه های فداکاری وتلاش مقدس وشبانه روزی جامعه سلامت، عرصه جبهه دفاع مقدس و مدافعان حرم را در یاد و خاطره ملت ایران زنده کرده است.* به درستی ملت ایران مدال افتخار قهرمانان مدافع سلامت را به جامعه سلامت تقدیم کرده‌اند.


 اینجانب نیز به تأسی از ملت قدرشناس ایران اسلامی و رهبری عزیزمان و مراجع بزرگوار تقلید  وبزرگان روحانیت و حوزه های علمیه، بار دیگر مراتب تقدیر و تشکر فراوان خویش را به جامعه سلامت کشور و استان خوزستان، اعم از پزشکان وپرستاران ومدیران وکارکنان محترم تقدیم و برای موفقیت بیش از پیش عزیزانمان در تامین سلامت کشور دعا می‌کنم.
از خداوند متعال برایتان اجر بزرگ و قبولی اعمال و توفیق در زندگی مسألت می‌نمایم.
 همچنین با طلب غفران ورحمت واسعه الهی برای جان باختگان کرونایی وصبر جزیل واجر جمیل برای داغدیدگان ؛ برای شفای بیماران و رفع گرفتاری ملت ایران و مردم قهرمان خوزستان دعا می‌کنم. بار دیگر تاکید می نمایم؛ علاوه بر توکل بر خدا، دعا و توسل و ضرورت حفظ ارامش و وحدت و همکاری و لزوم شرعی رعایت بهداشت عمومی و دستورالعمل های وزارت بهداشت و اموزش ودرمان پزشکی، و اجتناب از سهل انگاری در امر بهداشت وسلامت، و لزوم پرهیز از فضای شایعه وکرونا هراسی، با تشکر از همکاری و هم‌افزایی و هماهنگی و ایفای نقش سازنده توسط همه نهادهای موثر، نظیر شهرداری و سایر اداره‌ها و سپاه و بسیج و سایر نیروهای مسلح در گند زدایی وضدعفونی کردن محیط  و نقش فعال رسانه ها در آگاه سازی و پیش‌قراولی و فرماندهی جامعه پزشکان، پرستاران، مدیران و کارکنان بهداشت و درمان وعلوم پزشکی در استان خوزستان در پیش‌گیری بیش از پیش موفق و در سطح کشور کرونا را شکست دهیم. 
بمنه و کرمه؛ ۱۳۹۸.۱۲.۱۱

 الاقل، عباس کعبی نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی