پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

حضرت آیت الله کعبی صبح امروز رای خود را به صندوق ریختند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

 آیت الله کعبی  در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و رأی خود را  با به زبان آوردن عبارت " بسم الله و بالله و في سبيل الله و على ملة رسول الله" به صندوق شماره صد و هشتاد  انداختند.

 ایشان در حاشیه این مراسم فرمودند:

امروز روز عزم و اراده ملی برای شکل گیری مجلس قوی و شرکت در میدان جهاد در عرصه انتخابات به عنوان واجب شرعی و وظیفه ملی و شکست ترامپ است.

مردم با عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وفاداری به امام و شهداء به ویژه سردار دلها، شهید سلیمانی و در تبعیت از رهبری عزیز پای صندوق های رای آمدند.

 امروز روز اراده ملت بزرگ ایران در تعیین سرنوشت است که ملت چهل و یک سال است‌ از نعمت انتخابات و با بهره مندی از حق اساسی خود در آزمون انتخابات سربلند و پیروز شدند.

امیدوارم منتخبان ملت، قدر این رای تاریخی و قدر این ملت حاضر در صحنه را بدانند و برای حل مشکلات اقتصادی و اقتدار و امنیت و منافع ملی و تقویت محور مقاومت در منطقه و مقابله با توطئه های آمریکا و صهیونیست حق ملت را ادا نمایند.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی