پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

شیخ کاظم کوتی از خطبای نامدار خوزستانی که نزدیک به پنجاه سال به تبلیغ و وعظ و ارشاد مومنین در قالب منبر حسینی مرسوم در خوزستان پرداخت و خدمات شایانی در اهواز و به خصوص در منطقه لشکر آباد اهواز داشت عصر روز گذشته دار فانی را وداع گفت. ایشان همچنین امام جماعت مسجد جامع منطقه لشکرآباد اهواز بود. آیت الله کعبی در گذشت این خطیب ارجمند و پیشکسوت حسینی را تسلیت گفت. در بخشی از پیام ایشان به این مناسبت آمده است:


ایشان در راه خدمت به دین و اهلبیت علیهم السلام زندگی خود را سپری نمود و از مدافعان ولایتمدار انقلاب اسلامی و رهبری حکیم آن امام خمینی قدس سره الشریف و مقام معظم رهبری حفظه الله بود. امروز هر چند جسم او در میان ما نیست اما یادش گرامی و محبتش در دلهامان باقی است و سیرت و اثرش و موروث و بخشش و راهش به واسطه فرزندان فاضلش که اهل علم و ایمانند ان شاءالله ادامه دارد. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی