پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب


🔺 مدیر حوزه های علمیه کشور آیت الله علیرضا اعرافی شب گذشته در جمع طلاب حوزه علمیه امام حسین علیه السلام و نخبگان و فرهیختگان مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام که یک دهه پیش توسط آیت الله کعبی در اهواز تاسیس گردیده است، حضور یافت. 

🔺آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اعضای قرارگاه مردمی امام حسین علیه السلام که در راستای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان خوزستان فعالیت گسترده دارد، در حسینیه مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام نشستی صمیمی داشت. 

🔺طلاب و اساتید و مسئولان حوزه علمیه امام حسین علیه السلام و جمعی از جوانان گروههای جهادی نیز در این نشست حضور داشتند. 

🔺قرارگاه مردمی امام حسین علیه السلام در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل خوزستان از ابتدای بحران سیل خوزستان در مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام توسط آیت الله کعبی تاسیس گردید و تاکنون خدمات قابل توجهی در حیطه فنی مهندسی، بهداشتی و توزیع اقلام مورد نیاز و بسته های امداد و پخت و توزیع گسترده غذای گرم در بین آسیب دیدگان سیل و امداد در زمینه تقویت سیل بندها و ساماندهی گروههای جهادی در قالب کمیته های گوناگون با حضور چشم گیر متخصصان و نخبگان و فعالیت شبانه روزی طلاب و گروههای جهادی داشته است.

 🔺این نشست در فضایی صمیمی و با حضور اعضای مختلف کمیته‌های این قرارگاه از مسئولان استانی، تا نیروهای بسیجی و طلاب و روحانیون در حسینیه مرکز علمی فرهنگی امام حسین (علیه السلام) تشکیل شد تا بار دیگر تجدید روحیه و تعریف خط مشی برای شروع فاز جدید یعنی تخلیه سیلاب و تسریع در باز سازی وجبران کامل خسارات باشد. 

🔺 در این نشست همچنین، مدیران دستگاه‌های مختلف از جمله حج و زیارت، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(قدس سره الشریف) خوزستان و چندین نفر دیگر از اعضای کمیته‌ها به بیان عملکرد و پیشنهادهای خود پرداختند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی