پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب


در پی سیل ویرانگراستان  خوزستان و وارد آمدن خسارتهای فراوان به خانه و کاشانه و مزارع مردم ولایتمدار این خطه، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طی نامه ای به آیت الله کعبی تالم و تاسف شدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را ابراز نموده و حضور روحانیت در صحنه جهادی دفاع از خانه و زمینهای مردم در برابر سیل در کنار مردم و جوانان محلی را ستودند.

متن کامل این نامه به این شرح است: 

حضرت آیت الله شیخ عباس کعبی (دامت برکاته)

عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری 

سلام علیکم

حادثه سیل ویرانگر در استان خوزستان و مشکلات به وجود آمده برای مردم عزیز آن دیار موجب تألم و تأسف شدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گردید. حضور روحانیت در صفوف مقدم جبهه مقاومت مردمی در مقابل با این حادثه ناگوار یادآور مقاومت هشت سال دفاع مقدس مردم آن خطه عزیز در دفاع از میهن اسلامی است .

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن درک شرایط سخت پیش آمده برای مردم خوزستان، حضرتعالی را که از اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می باشید به عنوان نماینده تام الاختیار از سوی جامعه مدرسین جهت امر نظارت، هماهنگی و جلب مشارکت های مردمی برای تسکین آلام و کمک به بازسازی تا رفع کامل مشکلات، تعیین و منصوب می نماید.

امید است با همکاری مسئولین و مدیران منطقه و خصوصاً مردم شریف استان و سایر مناطق کشور، کار بازسازی اماکن مسکونی و جبران خسارت های مردمی هر چه زودتر شروع و موجبات رضایتمندی مردم فراهم گردد. ان شاء الله


محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۱۳۹۸/۱/۲۹


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی