پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب



💠 أصدر آية الله الشيخ عباس الكعبي، مندوب أهالي خوزستان الشرفاء، بيانا بمناسبة  ارتحال السيد الوجيه، الحاج سيد نور المرحوم السيد طاهر آل مهدى( الهاشمى).

▪️ بسم الله الرحمن الرحیم 

إنا لله و إنا الیه راجعون. ننعي ببالغ الحزن والأسی رحیل سلالة الرسول و الآل، المرحوم السيد نور الهاشمي تغمده الله برحمته الواسعة. إن المرحوم. كان مؤمنا، صالحا، واعيا، حركيا، إجتماعيا، يتحسس آلام الناس و يسعى للخير و الإصلاح من دون كلل وملل. كما أنه بذل كافة امكانياته في سبيل خدمة الاسلام و مدرسة أهل البيت عليهم السلام و خدمة الناس و النظام الاسلامي.

 و بهذه المناسبة الأليمة اتقدم باحر التعازي إلى أهلنا و عشائرنا الغيارى، خاصة ذوي المرحوم و أولاده الكرام  و السادة آل مهدي بيت سيد نور و أهالي "الحميدية" و "الدهكدة" الشرفاء، سائلين المولي القدير أن يحشره مع اوليائه الطاهرين محمد و أهل بيته الأخيار المكرمين و أن يلهم أهله و ذريته و كافة المنتسبين، الصبر و السلوان. إنه سميع مجيب والبقاء لله وحده لا شريك له.

 بتاريخ ٢٠ رجب الأصب ١٤٣٨ الاقل_ عباس الكعبي

💠 آیت الله کعبی، نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ارتحال سید وجیه، سید نور هاشمی را تسلیت گفت؛


▪️ بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون.

با غم و اندوه فراوان رحلت سلاله رسول صلی الله علیه و آله و سلم  و آل رسول علیهم السلام، مرحوم مغفور له سید نور هاشمی را تسلیت عرض می کنیم. ایشان شخصیتی، مومن و صالح و آگاه و فعال و اجتماعی بودند. درد مردم را حس می کردند و در جهت خیر و اصلاح بی هیچ خستگی و درماندگی گام می نهادند. این سید ارجمند، همه امکانات خود را در راه خدمت به اسلام و اهل بیت علیهم السلام و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت.

به این مناسبت اندوهبار، به جامعه ولایتمدار، عشایر غیور، علی الخصوص خانواده و فرزندان و سادات آل مهدي بيت سيد نور گرامی و دوستان مرحوم و اهالی شریف "حمیدیه" و "دهکده" تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال خواستارم، ایشان را با اولیائش و اهل بیت علیهم السلام محشور فرماید و به بازماندگان و خانواده مکرم صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید. 

انه سمیع مجیب و البقاء لله وحده لاشریک له.

۲۸ فروردین ۱۳۹۶  الاقل_ عباس کعبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی