پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب


آیت‌الله کعبی:

حضرت زینب(س) پیام عاشورا را جهانی کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت زینب(س) نهضت کربلا و عاشورا را جهانی کرد و برنامه‌های خود را با صبر، سعه صدر و مدیریت بحران‌های سخت انسانی پیش برد.


آیت‌الله عباس کعبی امروز در قم ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) بانوی خرد، حکمت، تقوا، عبادت، شب زنده‌داری، مبارزه با ظلم و ستم و عدالت‌محوری هستند.


وی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار دارای عفت، صلابت، قاطعیت، میدان‌داری برای دفاع از اسلام و پرچمدار نهضت حسینی بودند، در واقع سخنوری، بلاغت و خطبه‌های آتشین ایشان در برابر ظلم و جور بنی امیه زبانزد است.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت و فعالیت‌های حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگوار مسئولیت به ثمر رسیدن نهضت کربلا و جهانی کردن پیام عاشورا را بر عهده گرفتند و ایشان در حقیقت بانوی صبر، سعه صدر و مدیر بحران‌های سخت انسانی هستند.


وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) در همه زمینه‌ها برای مردان و زنان الگو هستند، حضرت در بصیرت و شناخت حقایق اسلام و دین آنچنان درخشیدند که جبهه ظلم و ستم اموی را دچار فروپاشی کردند.


آیت‌‌الله کعبی ادامه داد: در واقع بنی امیه در برابر صبر، منطق و بزرگی روح حضرت زینب(س) شکست خوردند و ایشان مکتب اهل بیت(ع) را حفظ کردند و تعالی بخشیدند.


وی با بیان اینکه سخنان حضرت زینب(س) در پهنای تاریخ همچنان بازتاب دارد، گفت: ایشان به یزید بن معاویه در کاخ ظلم و ستم با صلابت فرمودند، هر چه توطئه دارید، انجام دهید و هر چه دشمنی دارید، به کار ببرید، به خدا سوگند نمی‌توانید نام فروزان اهل بیت(ع) را حذف کنید.


عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) بانوی عرفان، حماسه، شجاعت، حکمت و مقاومت هستند، در این دنیای سرشار از تاریکی، پلیدی، ظلم و جنایت، کفر، فسق و فجور، الگوگیری از حضرت زینب(س) لازم است زیرا ایشان پیام‌آور توحید، عدل، معنویت و تلاشگر عرصه تمدن‌سازی بر پایه مکتب اهل بیت(ع) هستند./ فارس





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی