پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی، عصر دیروز جشنواره میراث فرهنگی و صنایع دستی به دست آیة الله کعبی در محل کوشک تاریخی دوران قاجاریه در شهرستان حمیدیه افتتاح شد.

آیة الله کعبی از بنای تاریخی قصر تاریخی و از رودخانه کرخه بازدید نمود. آیة الله کعبی در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت:

اینجا ظرفیت دارد که تبدیل شود به اردوگاه سیاحتی شهرستان حمیدیه شامل چند بخش، بخشی در مورد میراث فرهنگی و اجتماعی مردم حمیدیه که می تواند بحث کار آفرینی را هم پیش ببرد و بخشی تفریحگاه و بخشی مزرعه نمونه و بخش دیگر بخش سیاحتی.


جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و توجع به بخش تعاون و طرف قرار داد شدن با بخشهای کار آفرین می تواند اینجا را متحول کند

در خصوص اشتغال و اشتغال جوانان حمیدیه  عرض می کنم که چند شیوه قابل توجه است اولا احیای ظرفیت اشتغال در بخش کشاورزی،

  در استانهای دیگر پنجاه درصد ظرفیت اشتغالشان از بخش کشاورزی است اما متاسفانه در خوزستان تنها نوزده درصد است و شهرستان حمیدیه می تواند قطب صیفی جات شود اگر به هر جوان از جوانان حمیدیه دو هکتار از زمینعای منابع طبیعی برای این کار تخصیص داده شود چقدر کار می تواند پیش ببرد 

دوما بنگاههای اشنغال زود باز ده 

ظرفیت سوم با توجه به ظرفیت رودخانه کرخه که باید خصوصا تابستان آب به آنها اختصاص داده شود و بتوانند حوضچه های ماهی بزنند که در روشی علمی می توان با بیست ملیون تومان اعتبار در پنجاه متر حوض ماهی درآمد زایی کنند که البته آموزش نیاز دارد.

من به جوانان حمیدیه توصیه می کنم انجمن و باشگاههای کار آفرینی درست کنند و فرمانداری و دستگاههای مربوطه ، اطلاعات کار را به مردم بدهند. نباید عده ای از رانت اطلاعات کار استفاده کنند اما جوانان جویای کار از این امر محروم باشند طبعا صنایع دستی و غذایی خیلی می تواند کمک کند منتهی همت هم می خواهد.

 بدون همت کار به وجود نمی آید از جمله سوغات حمیدیه 

و از جمله کارهای تولیدی تبلیغ و بازاریابی با نام سوغات حمیدیه است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی