پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از مشارکت مردم استان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در متن این بیانیه آمده است:

 

« بسم الله الرحمن الرحیم

 

قال الله تعالی: إِنَّ الَّذِينَ يُبَايِعُونَكَ إِنَّمَا يُبَايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ

 

درود و سلام خدا بر مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان که با حضور در صحنه و حماسه آفرینی در 7 اسفند 94، گامی بلند در مسیر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پیشرفت و عدالت برداشتید و با عزم راسخ خویش و رأی قاطع خود باعث افزایش اعتبار و اقتدار و عزت ملی شدید و دشمنان اسلام و ایران را مأیوس نمودید.

 

رأی خوزستانی ها در مجلس خبرگان رهبری، رأی به ولایت و وحدت و رأی به پیشرفت و معیشت و عدالت عزت و اقتدار و گامی در جهت رشد و تعالی و شکوفایی و حل معضلات استان است. اینک نوبت منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که با خدمت صادقانه و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر ولایت و مقابله با دشمنان ایران اسلامی، دین خویش را به خوزستان قهرمان و ملت ایران اداء نمایند.

 

اینجانب با سپاس به درگاه احدیت، و تشکر از رأی قاطع و حماسه ساز همه خوزستانی ها که در واقع تجدید بیعت با امام و شهداء است، این حماسه بزرگ را به محضر رهبری حکیم و فرزانه و عموم ملت بزرگ ایران اسلامی و همه خوزستانی ها که با غیرت خوزستانی، همت ملی و روحیه انقلابی، ولایتمداری، انسجام و برادری و همدلی و همزبانی و مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخارات خوزستان را آفریدند، تبریک و تهنیت عرضه می نمایم. همچنین بر خویش فرض می دانم از مساعی و تلاش تمامی ذست اندرکاران این حماسه عظیم به ویژه اعضای محترم هیات‌های نظارت،اجرایی، بازرسی، نیروهای عزیز انتظامی و نظامی، صداوسیمای مرکز خوزستان، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و مطبوعات و تمامی دستگاه‌های اجرایی تقدیر و تشکر نمایم.

 

از خداوند متعال مسألت می نمایم که همه ما را قدردان نعمت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و امام و شهدا قرار دهد و طول عمر با عزّت به رهبر عزیز و فرزانه مان عنایت فرمایند.

 

الأقل عباس کعبی

1394/12/8»


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی