پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دعواهای جناحی و قومی در استان،فرصت سوزی است/رهبر انقلاب برای پیشرفت خوزستان همیشه چک سفید امضا کرده اند

آیت الله عباس کعبی اظهار داشت:انتظار داریم این نابسامانی ها و بن بست ها شکسته شود و قطار رشدوشکوفایی در خوزستان راه بیفتد امید واقعی در سطح جامعه ایجاد شود نه امید کاذب.



به گزارش رهیاب، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری اظهار داشت:توسعه همه جانبه استان خوزستان یک غیرت و همت ملی می خواهد مدیران استان یک ویژگی هایی دارند که می توانند امکانات را برای توسعه استان، بسیج کنند.


وی ادامه داد:انتظار داریم این نابسامانی ها و بن بست ها شکسته شود و قطار رشدوشکوفایی در خوزستان راه بیفتد باید امید واقعی در سطح جامعه ایجاد شود نه امید کاذب.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:دعواهای جناحی و قومی در استان،فرصت سوزی است و کسانی که از این منظر به مسائل نگاه می کنند روز قیامت باید پاسخگو باشند.


وی افزود:اگر شعار دولت که تدبیروامید است حقیقتا محقق شود هم دل امام زمان شاد می شود هم لبخند رضایت بر لبان رهبر انقلاب خواهد نشست.



آیت الله کعبی خواستار راه اندازی واحدهای صنعتی تعطیل شده و  به صددرصد رسیدن ظرفیت تولید در واحدهای نیمه تعطیل شد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:وقتی علما و مسئولان ما را در تهران و قم می بینند همه بدون استثنا می گویند چرا وضعیت خوزستان این است؟ مگر شما چه کم دارید؟


وی اضافه کرد:رهبر انقلاب برای پیشرفت خوزستان همیشه چک سفید امضا کرده اند یک نمونه آن همین طرح 550 هزار هکتاری است که ایشان دستور داد تا بودجه این طرح پرداخت شود.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی