پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله کعبی

الموقع الإعلامي لمکتب آیة الله الشیخ عباس الکعبي

پایگاه اطلاع رسانی  دفتر آیة الله کعبی

آیة الله کعبی فقیه و حقوق دان برجسته کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است. این پایگاه به اصرار و درخواست دوستداران ایشان در اردیبهشت ماه 1394 تاسیس گردید. أغلب مطالب این پایگاه تولیدی هستند و به ندرت و در مورد مطالب خاص از اخبار دیگر خبرگزاری ها با توجه به اهمیت مطلب استفاده می گردد. این پایگاه توسط دفتر آیة الله شیخ عباس کعبی در اهواز اداره می گردد.
______________________________
کانال تلگرام: https://t.me/alkaebi
صفحه اینستگرام: akaabi_ir

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

 

*يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ (سوره آل عمران: ۲۰۰)*

 

با سلام و صلوات بر روح مطهر امام راحل (قدس سره) و شهدای والامقام اسلام و شهدای پرواز اردیبهشت، به ویژه شهید خدمت به جمهور آیت الله رئیسی (اعلی الله مقامه)، و با تشکر از حضور ارزشمند مردم انقلابی در مرحله اول انتخابات، اکنون در آستانه دور دوم این انتخابات سرنوشت‌ساز قرار داریم.

 

آقای دکتر سعید جلیلی، با سابقه‌ای درخشان در مدیریت و دیپلماسی و اشراف بر مسائل کشور، دارای راه‌حل‌هایی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و جهش به سمت ایرانی قوی و حکمرانی مردمی برای تحقق پیشرفت و عدالت، می‌تواند نیازها و مطالبات اقشار مختلف ملت ایران را برآورده و سرمایه‌ی اجتماعی انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کند.

 

از برادر مجاهد، سخت‌کوش و فداکار جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف (دام توفیقه) و همراهان ایشان به خاطر تلاش‌های ارزشمندشان و حضور در میدان انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. با تشکر از ایشان برای ایجاد همدلی در جبهه انقلاب و حمایت از آقای دکتر جلیلی (دام توفیقه) در دور دوم انتخابات، تاکید می‌کنم که اتحاد در جبهه انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد و نباید به عقب بازگردیم، بلکه باید با حرکت شتابان به سوی آینده‌ای روشن پیش برویم.

 

با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و حمایت قاطع از آقای دکتر جلیلی (دام توفیقه)، از تمامی هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کنم تا با مشارکت گسترده، حماسه‌ای تاریخی رقم بزنند و آینده‌ای پر از امید را برای ایران عزیز تضمین نمایند. هر گونه نزاع داخلی در جبهه انقلاب اسلامی پذیرفته نیست و باید با وحدت و همدلی به سوی آینده‌ای بهتر گام برداریم.

 

والله ولي التوفیق  

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عباس کعبی

درک لحظه ها و مخاطرات و موقعیت تاریخی

______________________________________________

انتظار آن است که حضرات آقایان دکتر قالیباف و دکتر جلیلی تصمیم تاریخی در جهت اجماع جبهه انقلاب بر اساس فرایند و ضوابط اجماع سازی مورد توافق بگیرند.

 امید است همت و تلاش بزرگان و مساعی حمیده انجام شده و در حال انجام دلسوزان جبهه انقلاب با درک لحظه ها و مخاطرات و موقیعیت تاریخی به سرانجام خوشی منجر گردد.

 والله من وراء القصد و هو ولی التوفیق.

______________________________________________

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادران عزیز حضرت مستطاب آقای دکتر زاکانی دام عزه و حضرت مستطاب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دام عزه 

السلام علیکم و رحمة الله و بركاته 

از حضور انقلابی و جدی آن برادران بزرگوار در میدان انتخابات ریاست جمهوری و جهاد تبیین ضرورت تداوم خط شهید آیت الله رئیسی اعلی الله مقامه

 و نیز بصیرت آفرینی و روشنگری در مناظره ها و همچنین انصراف مجاهدانه و فداکارانه در جهت موفقیت جبهه انقلاب سپاسگزاری و قدر شناسی می نمایم. 

 

بی شک این حضور فعال در میدان از حسنات ماندگار و عمل صالح مهم سیاسی در کارنامه شما ثبت می شود و همه نیروهای انقلاب قدر لحظه شناسی و ایثار و فداکاری شما بزرگواران را می دانند و همت شما را ارج می نهند.

 

 انتظار آن است که حضرات آقایان دکتر قالیباف و دکتر جلیلی تصمیم تاریخی در جهت اجماع جبهه انقلاب بر اساس فرایند و ضوابط اجماع سازی مورد توافق بگیرند.

 امید است همت و تلاش بزرگان و مساعی حمیده انجام شده و در حال انجام دلسوزان جبهه انقلاب بادرک لحظه ها و مخاطرات و موقیعیت تاریخی به سرانجام خوشی منجر گردد.

 والله من وراء القصد و هو ولی التوفیق.

 

 ساعت ۱۷ روز ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

 

عباس کعبی